7 augusti 2011

i don't even know you that much, but i miss you already. ♥

har inte gjort så mycket sen jag bloggade sist,
kommer inte ens ihåg när det var. okej, det var
8 dagar sen.
ska berätta saker i punktform för jag orkar inte
skriva allt.

-------------

• har varit till en massa olika läkaren och på röntegn och sånt
och fått veta att jag har 3 lösa benbitar i min tå (!) och vätska mellan
pek- och långfingret i höger handen. :s

• har varit och sett på gp cupen, kändes lite konstigt att inte spela själv men...

• har varit och shoppat lite men hittade inte så mycket alls..

----------------

imogon är jag kanske barnvakt, eller jag vet inte ännu..
på tisdag ska jag till läkaren som försöker fixa min hand.
och senare den här veckan ska jag och operera tån och
sen får jag inte göra något på typ 5 veckor och jag hamnar säkert
på kryckor :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar