4 november 2012

10 saker om mig


1. När jag var liten klippte jag av halva håret själv med en sax jag
just hade fått. Det tog länge innan det växte tillbaka, tro mig.
2. Jag går nästan aldrig ute själv när det är mörkt.
3. Jag har sjukt obehag för vatten och klarar inte av att någon
tvättar mitt hår. Gör någon det för det så skriker jag och jag slutar
inte före vattnet är avstängt eller borta från mitt hår.
4. Enligt mig går kaffe absolut inte att dricka.
5. Jag är sjukt envis.
6. Jag gråter nästan aldrig. Jag kan sitta och deppa hur mycket
som helst men aldrig gråta.
7. Jag är runt 160 cm lång.
8. Jag har väldigt många drömmar men jag ''vågar'' inte försöka
nå dem.
9. Då jag var yngre hade jag en tvångstanke att jag måsta ha det
jämt på båda sidorna av kroppen. T.ex. om jag steg på en
mattkant med ena foten måsta jag gå på samma ställe med den andra
foten så att det skulle kännas lika.
10. Jag är den som har mest otur eller är mest klumpig i vår släkt.
Får alltid höra då jag träffar mina släktingar ''skada dig inte nu igen''.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar