14 maj 2012

allt för att slippa läsa på prov.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV 
1. Är du singel?:
 nej
2. Är du lycklig?: ja
3. Är du uttråkad?: ja
4. Är du ledsen?: nej
5. Är du italienare?: nej  
6. Är du cool?: alltid. hahha
7. Är du från Irland?: nej 
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: jo  

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV  
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: vet inte. kanske ?
2. Har du någon gång blivit sårad?: ja..
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja !
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?: hahha jo :')
7. Är du kär?: jo
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: kanske 

TVÅ ALTERNATIV  
1. Bilddagboken eller lunar?:
 inget
2. Hår eller ögon?: ögon
3. Katter eller hundar?: hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få bästa vänner
5. Coca-Cola eller Pepsi?: coca-cola all the way ! :D
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: inte vet jag
7. Pengar eller lycka?: lycka
8. Dag eller natt?: båda 
9. Msn eller mobil?: mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."  1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? tror inte det, bara nästan (a)
2. Brutit nåt?: ja
3. Gjort nåt du ångrar?: jo..
4. Hoppat Bungee Jump?: nej  
5. Ljugit för någon du tycker om?: ja, tror det 
6. Ätit en hel tårta?: nej eller ja, kladdkaka om det räknas
7. Gjort bort dig offentligt?: ja !
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: hahha ja ;)
9. Gråtit när ett husdjur dog?: ja
10. Velat försvinna?: jepp

SENASTE  1. Telefonsamtalet du gjorde: till ellinor imorse
2. Telefonsamtalet du fick: ?
3. Personen du var med: familjen då vi åt
4. Roligaste grejen som hänt: kommer jag aldrig kunna berätta här i bloggen om ;)
5. Personen du smsade: matilda
6. Personen du tänkte på: jag vet inte, tankarna studsar alltid runt i min hjärna
7. Du skrev till på myspace: -  
8. Du kommenterade: ?
9. Du tillbringade natten med: mej själv (matilda på fredag-lördag natten)
10. Du kramade: andrew


10 SAKER OM DIG SJÄLV
1. Jag springer för att bli av med alla jobbiga tankar.
2. Om jag är helt tyst/bara stirrar på något tänker jag på något jobbigt
3. Jag klarar mig inte en dag utan coca-cola
4. Jag har sådär smått klaustrofobi
5. Jag blir tokig om någon säger nåt elakt till en person som inte vågar försvara sig själv
6. Jag röker inte
7. Jag tänker alldeles för mycket på saker, gör små saker till stora saker osv.
8. Börjar jag en gång skratta åt något kan jag inte sluta
9. Jag skulle vilja åka till USA
10. Jag kan aldrig vara sur på någon länge



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar