23 maj 2012

you broke all your promises

kom hem för en stund sedan. for efter skolan med
lite shack till stranden :)
ska fara ut nu en stund till nu innan det blir kallare.

har skriba direkt efter skolan imorgon så får se vad
jag gör sen men hur som helst ska jag försöka skriva
nåt smått hit.

Du förändrade våra liv då du kom och nu gör du det igen
när du lämnar allt här kvar åt oss andra och åker bort.
Och jag hoppas verkligen att du inte tar dem med dig för
du krossar inte bara hans hjärta utan även mitt och alla
andras. De är verkligen härliga och ingen av oss vill mista
dem. Du får väl skylla dig själv i så fall om du far och hamnar
lämna dem hit för det var inte vårt val och du orsakade allt själv.
Jag har inget mer att säga dig och du ska inte förvänta dig
att jag någonsin pratar med dig igen eftersom du betydde
allting för honom, det såg man tydligt, och du har krossat
honom helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar