3 juli 2012

OrkarInteGöraNåtVettigt.

Namn - Jenna Elin Ingeborg Lind
När fyller du år - 4 December
Några piercingar? - I naveln och 3 i öronen
Vad har du på dig just nu? - Shorts och t-skjorta
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Hm.. att jag kan äta hur mycket
som helst utan att få någon ångest

FRÅGOR OM FAMILJEN
Vem står dig närmast? - Vet inte. Min syster kanske?
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jeu..
Vem är farligast i din familj? - Min hund!
Har ni något husdjur? - En hund
Mest gemensamt med? - Pappa tror jag.
Sover du oftast med? - Min hund

FRÅGOR OM IDAG
Vad har du gjort idag? - Varit i Kimito & varit och gått med Money, Nelly och Renate
Vad ska du göra? - Sova (a) nej men se på film typ
Har du gjort något dåligt idag? - Nääe
Vad har du ätit idag ? - Ska jag vara ärlig så vet jag inte :'')
Vad händer i morgon? - Kimito och sen kanske till Åbo

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mami
Vem ringde du senast? - Renate
Vem sms:a till dig senast? - Matilda
Vem sms:a du till senast? - Matilda

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu ? - Nej
Är du romantisk? - hmm.. Inte jättemycket tror jag. Passligt ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu singel
Vem sov du senast bredvid? - Kia ute på Furuskär
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar