7 oktober 2012

10 saker om mig


1. Jag hatar vatten
2. Jag äter medicin för att kunna sova
3. Jag har migrän
4. Jag hatar tår& fötter. Har tillochmed duschat med
   strumpor på på åland för att jag var äcklad.
5. Då jag hör orden ''måste berätta vad han/hon sade..''
   tror jag alltid det värsta även om personen som ska
   berätta har största leendet.
6. Jag hatar att städa och kastar allting in i något skåp,
   just nu vet jag inte ens om jag ska våga öppna klädskåpet
   eftersom jag vet att allt faller ut.
7. Jag dricker typ en hel 1,5 liters cocacola varje dag
8. Jag har alltid musiken på då jag duschar, också varje
   morgon då jag ska laga mig färdig.
9. Orsaken till att jag från början började spela piano var
   på grund av min faffa som har gett ut flera böcker med
   sina egna sånger.
10. Då jag var någonstans runt 7 år kunde jag köra en liten
    motorbåt från fammo och faffas till Jänislot. Eller pappa
    satte bredvid medan jag körde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar