22 augusti 2012

12 saker du kanske inte visste om mig:


1. Jag hatar att inte få som jag vill.
2. Jag är lika uppmärksam som en diskborste om jag
inte tycker det verkar intressant.
3. Jag tror att jag tror att alla människor är lika opålitliga.
4. Jag hatar att vara ensam, jag börjar alltid tänka för mycket då.
5. Du får reda på det mesta om mitt humör genom att höra på texten
till sångerna jag lyssnar på just då.
6. Jag hatar blommor! Påriktigt. Vet inte varför. Tycker de är sjukt
onödiga.
7. Jag har fobi för tår och fötter. Usch!
8. Jag har lite klaustrofobi.
9. Jag är sjukt envis med saker jag på riktigt vill.
10. Då jag mår dåligt far jag ut och springer med musiken på full
volym i öronen. Stranden går lika bra.
11. Jag har sjukt dålig humor.
12. Jag klarar mig inte en hel dag utan cocacola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar