10 augusti 2012

revenge is sweeter than you ever were!

Vart deeptalk nere vid bäcken idag. Började tänka på allt
som hänt under åren och varför man gjort som man gjort.
Varför man inte 'vågat' göra det ända rätta + en massa annat.

Då man var liten var allt så himla enkelt, ens största problem
var typ om man skrubbat upp sitt knä. Nu är det broken
hearts, lies, gossip, broken promises, ytlighet osv. Man
litar på helt fel personer och då en sviker litar man inte
på någon. Känns som om listan aldrig tar slut.
Nu börjar jag 9an och saker är inte mera som de var då
man gick på 1an. Då behövde man inte bry sig om sånhärna
saker.
Jag kan ärligt säga att jag inte litar på människor.
Kan räkna de jag litar på på en hand ungefär.

Visst ångrar jag mycket men skulle inte allt ha hänt skulle jag
inte vara som jag är idag.

So just say fuck you and smile!

Dagens roman skriven. Bloggar senare. Hejdå.
Ska senare ta en stoor bildbomb, kommer ta 'att bjuda på sig
själv' till en helt ny nivå;)

på 6an & en av de bästa nätterna i mitt liv typ. Klockan är typ 6 på morgonen
så det förklarar mitt utseende ganska mycket ;)

lite ändrat? Eller nåt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar