23 mars 2012

Hate the feeling you get when you fight with someone you really care about

blev i bruke efter skolan hos andrew.
var meningen att jag skulle ha farit direkt därifrån till
ida men det blev inget av det så jag ska väl krypa ner
under täcket och se på en film eller något, kanske
beställa lite kläder.

imorgon börjar jag träna igen. blir länk + muskelövningar
tror jag.
har haft sjukt lång paus vilket jag är irriterad på mig
själv över.
jag ska ha upp konditionen igen !
annars vet jag inte vad jag ska göra imorgon, eller jag vet
men det kan hända att det skiter sig.

mörk, skitbild men ivf.
tights från hm, vitt linne från jc och puma huppari från thailand.
hade inte de här kläderna i skolan, där hade jag svarta jeans från
cubus, vitt linne från jc och rutig skjorta från hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar