7 mars 2012

istället för att läsa på provet:

Namn: Jenna Lind
Ålder: 14
Längd: runt 160 cm
Sko-storlek: 38 typ
Bor: Dragsfjärd på Kimitoön
Gör just nu: läser på prov, bloggar och facebook

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: glad ? jag vet inte...
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: blyg, vågar inte lita på folk, klumpig


vad är du rädd för: att bli sviken
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag börjat våga lite på mig själv mera.
Det roligaste jobbet du haft/har: har inte jobbat, bara sommarjobb förra sommaren. vaktat mina kusiner
Har du körkort och egen bil: nej
När tod du ditt körkort: om 4 år
När grät du senast: det var ganska länge sedan.
När skrattade du senast: för en halv minut sen typ :')
Vem åkte du bil med sist: mamma
Vem åt du mat med sist: ensam
Vem sov du hos sist: en vän
Vem sov hos dig sist: mina vänner
Vad var du rädd för när du var liten: mörker
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: frisör
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: omg, går inte ens att räkna. vissa månader 4 gånger eller mer, har tillochmed varit 8 gånger på en månad tror jag.
Värsta smärtan du råkat ut för: operationen i tån eller då den bröts.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mina söta vänner och släkt. + några/nån annan ;)
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: jaaaa.... vill inte berätta. för privat
Har du någonsin sportat: ja. fotboll, friidrott, innebandy, skidat, tror att jag orienterat nån gång också men är inte säker
Någon du ser upp till: ?
Vad finns alltid i din handväska: om jag använder handväska så: pengar, telefon, nyckel och sen varierar det.


Har du varit utomlands någon gång: ja
Vilken plats var finast: vet inte riktigt
Största stad/städer du varit i: ?

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: nej
Rökt: nej :D
Snusat: nej
Druckit: smakat, men inte sådär ni vet ;)
Har du piercing eller tatuering: 3 piercingar i öronen och en i naveln.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: oj olika. ibland badass och ibland snälla. ibland blonda och ibland mörkhåriga. typ. jag vet inte
Finaste komplimang du fått: kommer inte ihåg
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: njaa, ja det har jag... :(
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: jaa..
Har du någonsin fejkat en orgasm: hahha ;)
Hur många sex-partners har du haft: Haha ;) 



Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: beror på. gillar både och
Hamburgare eller pizza: hamburgare
Kött eller fisk: ingen skillnad.
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: ingen dera
McDonalds eller MAX: ingen dera.
Vin eller Öl: inget.
Charter- eller skidsemester: oj. charter typ.
Sverige eller Utlandet: utomlands
Sport eller nyheter: sport. helt klart
Hockey eller fotboll: fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll
Sommar eller vinter: sommar !
Vår eller höst: vår !
Flyg eller tåg: typ.. jag vet inte
Bil eller buss: beror på. men bil typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar