30 mars 2012

sommar ♥

ligger och planerar sommaren, om jag ska med till lappland
med familjen eller inte. hur jag ska kunna övertala mamma
och pappa att få ta med vänner till norrskata. hur jag ska få
fammo och faffa att gå med på det. hur jag ska få låna mina
kusiners stuga på en helt annan ö att sova i med vännerna.

nån som har ideér ? ;)

fotat från fammo och faffas gård, dock syns bara halva på bilden.


















fotat från berget framför mina kusiners stuga. fotat på hösten. så ni kan tänka
er hur härligt det är på sommaren där :D














till höger finns ön där mina kusiners stuga finns. fotat på hösten.

fammo och faffa äger en strandtomt med en sandstrand och två stenstränder.
dethär är från den ena stenstranden. fotat nångång under sommaren 2010.
en av mina släktingars båt vid bojen ute i vattnet och huset längre bort
är fammos brors.






































saaart kan man börja köra igen :D kör den lilla båten här eftersom vi
sålde den stora pga några saker som förändrade allt.. :(


























längtar till sommaren så fan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar