22 mars 2012

it's wierd how you can give up everything you have for just one person.

mötet igår blev riktigt okej, tror jag.
det jag failade mest med var att jag började skratta då jag skulle
vara sjukt allvarlig.

nu ska jag laga läxorna, äta, spela piano och sen ska jag
fara på teaterövning.

och så som planerna för imorgon ser ut nu blir jag i bruke hos
A direkt efter skolan och så far jag därifrån direkt till ida.
fast det hinner ändra 20 gånger ännu.

slänger in ett inlägg då/om jag hinner annars bloggar jag nästa gång
på lördagen.

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

wesc t-skjorta från oneway
nike huppari från intersport
håliga jeans från only

1 kommentar:

  1. Telen e utan akku, fb chatten funkkar int o ska bara säga att teatern börjar sex ! ;)

    SvaraRadera