2 juli 2011

har tråkigt.

sju vem
vem såg du senast? mamma
vem smsade du senast? mamma / ida
vem hängde du senast med? ?
vem ringde dig senast? mamma/ida
vem smsade dig senast? mamma/ida
vem sa du "jag älskar dig" till senast? kommer inte ihåg

sex var
var bor din bästa kompis? dalsbruk
vart gick du senast? efter juissi till köket
var hängde du senast? ?
vart går du i skola? i dalsbruk men det är sommarlov nu.
vart är din favoritplats? vet inte riktigt, vid pianot, stranden ? beror på vem man är med .
vart sov du inatt? i min säng.

fem olika
gillar du någon just nu? hmm, njaa... kanske.
tror du någon gillar dig just nu? vet inte
önskar du någonsin att du var någon annan? joo, ofta

Fyra varför?
Varför är din bästa vän din bästa vän? för jag kan lita på henne & hon får mej alltid att skratta, hon är snäll och man kan prata med henne ♥ :)
Varför är du som du är? för att jag är jag ?!
Varför gav dig dina föräldrar dig det namn du har? ingen aning
Varför gör du den här listan? För att jag har tråkigt

Tre om
Om du kunde ha en superkraft vad skulle det vara? att kunna trolla x) nä men inte vet jag.
Om du kunde gå tillbaka i tiden och ändra en sak, skulle du? joo, skulle vilja ändra allt som hänt men ändå vill jag ha det som det är nu.
Om du var fast på en öde ö och du kunde bara ha med en sak, vad skulle det vara? motorbåt ;)

Två skulle du - någonsin
Skulle du gå tillbaka till nåt av dina ex om dom frågade dig? njaa, nej det tror jag inte.
Skulle du någonsin raka av dig håret för att rädda någon du älskar? säkert

en sista fråga
Är du nöjd med ditt liv just nu? Jo, det är jag väl ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar