6 juli 2011

i'll never forgive you for what you did. not even if you come back.

idag vaknade jag 5 tiden igen för money kom och försökte komma upp i min
säng men den var för liten för att slippa upp...
idag kommer våra grannar hit och se på henne och igår var vi ner till stranden och
jag och ellinor simmade men money ville inte komma i.
fast då jag och ellinor var i vattnet ville den komma till oss och glömde bort vattnet så
den ramlade i. ^^

imorgon far jag till åbo kl 8 och då jag kommer hem far jag ner till bruke med Ida på
balticen. :)

nu ska jag fara och duscha. bloggar säkert mera idag ännu och så ska jag sätta in
foton från telefonen också.
















Tumblr_lndsnf78gf1qe31xzo1_500_large

Tumblr_lnmru2nrc41qe31xzo1_500_large
Tumblr_lnr8u2toax1qivt07o1_500_large
Tumblr_lnkpk5rdzf1qe31xzo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar