1 juli 2011

jenna


jag heter jenna och jag bor i finland på en ö utanför åbo.
jag spelar piano, friidrottar, spelar fotboll osv.
jag har en mycket konstig humor och det är bara några
personer som förstår den.
jag har en lillasyster som heter elllinor & hon är 10 år.
mamma heter Bea och är lärare i samma skola som jag går i.
pappa heter Jappe och är också lärare och han var min lärare
i lågstadiet.
jag ska börja 8:an i höst och är 13 år. fyller 14 i december.
min förra blogg hette http://www.missblind.blogg.se/ så där kan ni
läsa mera om mej. kommer inte radera den utan den får bli där
så man kan läsa den.
vet inte vad jag ska skriva till så ni ska få några bilder.


jag för några månader sen.

det här är min hund som jag får i övermorgon eller dagen efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar