10 juli 2011

i miss your smile...

idag kom då mina kusiners föräldrar hit. de hade deras hundar med (en vorsteh och en tax som
nog är ganska gamla redan) och money ville bara leka med dom men de ville inte leka med
henne. så det blev en massa skällanden och morranden :').
money trodde nog att vorstehn (hippa) var hennes mamma för hon liknade ganska mycket på henne.

sen då dom for flyttade vi ut min gamla säng för jag fick bosses (morbror) gamla 120 cm:s säng.
så ny håller jag på och flyttar runt lite här.

imorgon blir det säkert pederså igen eller så hittar jag på något annat.

btw, för någon dag sedan då jag bara kollade lite på kommentarer på en kändare blogg råkade
jag på skoj bara klicka på ens blogg och gissa vad jag hittade. en flicka från österbotten här i finland
som var 13 år och skulle fylla 14 den 4 december. (=vi är exakt lika gamla) coolt huh ?
















en bild på money från pederså då hon låg och sov.
(suddigt foto från telefonen... (a))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar