4 juli 2011

i love

hej.
igår var vi då efter hunden men vi ''hamnade fel'' och var till borgbacken
före. de hade planerat det ca en månad redan och jag och ellinor visste
ingenting.
sen for vi efter money och hon ylade hela vägen hem förutom då jag
eller ellinor hade handen där med den..

idag var jag till läkaren i åbo och så var vi och köpte lite saker till money också. for direkt därifrån till pederså där mommo och moffa har stuga för
pappa och bosse skulle riva terassen.
där är förklaringen för att jag inte har bloggat idag ännu.

imorgon kommer mina kusiner, vanessa & felicia hit lite före halv 9 och
kommer vara här typ hela dagen.
kommer inte hinna blogga då heller för de är ganska livliga och de är tvillingar.
bloggar sen om jag hinner. (bilder kommer senare)

hejjs. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar