19 december 2011

leave me now and you'll lose me forever

idag var jag först på morgonen till västanfjärd och spelade med
pappa och albin (och resten sjöng). vi övade lite inför onsdagen
och så.
kom till skolan just då andra timmen höll på att ta slut så
måste väl jobba igen lite av det jag missat imorgon eller på
onsdagen.
hade elevhandledning och sen timmen efter det övade vi till
en annan sak med ett annat shack i skolan.
och sista timmen övade vi till ännu en tredje sak.
så har ganska mycket att vara nervös för just nu, 3 fortfarande
lite hemliga saker, som jag knappt övat till.
+ att jag är jättenervös över att min klänning inte hinner komma
i tid :s

men får lägga de problemen åt sidan en stund och försöka
koncentrera mej på att läsa till historiaprovet vi har på onsdagen.

och klockan fem sitter jag i frissastolen och får håret färgat och klippt.



typ såhär tror jag jag kommer färga det för det är ungefär min riktiga
hårfärg. men det slutar alltid med att jag ändrar mej i sista stund så
vi får väl se. blir kanske lite annan brun men brunt blir det ivf tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar