3 december 2011

one step closer..

har haft strömavbrott typ två timmar här nu.
mamma och pappa for till miche på hans födelsedagsfest
och ellinor for till nån kaveri på kalas så har suttit här
ensam utan ström.
har sett på film och mysit med hunden och då ackon till
min data just höll på att ta slut kom strömmen tillbaka :)

ska ännu se på film, vara på fb och läsa några bloggar
och sen ska jag fara och sova.
imorgon fyller jag ju år, så kommer typ bli väckt av
famlijen som kommer med presenter (y). om jag inte
vaknar före pga snuvan ofc..

alltså, gud vad intressant det blev. ska sluta här så
bloggar jag imorgon istället för verkar inte kunna
skriva normalt idag ;)


facebook profilbild.

ska försöka komma ihåg att ladda upp bilderna från
då mina kusiner var här igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar