22 december 2011

man tänker inte på hur mycket nåt betyder förrän man håller på att mista det.

var jävligt nära idag att min hund sku ha dött.
hon såg en bil som kom på vägen och sprang rakt mot den
och gubben som körde stannade inte så hon sprang rakt in
i bilen och blev och ligga under den.
fick panik jag och det var inte långt från att jag skulle börja
skrika åt dendär gobben att va helvete han höll på med.
sen började han förklara att han stanna nog bilen osv.
nåmen man såg ju att han fortfarande körde för helvete.
han kunde ju inte prata heller, det enda han kunde säga
var typ 'helviti'.
tror inte money fick några skador, inte på utsidan ivf men
hon skulle lika bra kunnat ha dött.
vet inte hur jag skulle klara mej utan henne.
visst, hon tar mej på närverna då hon är vild osv men ett
liv utan henne vet jag inte hur skulle gå till mera :s


en av de äldsta fotona jag har på money.
eller har äldre telefonfoton på henne men dethär är
det äldsta från kameran

ett nytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar