10 december 2011

test

FAKTA...
Smeknamn - ?
Födelsedag - 4 december
Bor - på kimitoön

FAVORIT...
Färg - svart, vit, rosa typ
Plats - vet inte, beror på vem man är med
Drog - ingen !
Fordon - vet inte
Film - allt möjligt..
Djur - hund
Affär - gina tricot, hm, jc, cubus osv.

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln? - Ja, jätteofta
Gnälla? - nja, vet inte. inte så mycket tror jag
Skrika? - ja :)
Drömma mardrömmar? - inte så ofta
Försöka vara annorlunda? - nej, varför skulle jag ?
Klä dig i svart? - ja, men inte helt svart
Hata folk? - Nej, men jag ogillar.
Lita på folk? - Ja och nej. litar inte alls på folk men de jag börjar lita på
litar jag på allt för mycket..

NÄR...

Åt du senast? - för typ en timme sen
Läste du en bok? - för en månad sen kanske
Var du på konsert senast? - förra veckan på dendär piano saken
Kysste du någon senast? - oj, kommer inte ihåg
Svor du senast? - idag
Klagade du senast? - idag
Är det sommar? - om jäättelänge

VEM…

Saknar du? - många.. :(
Rörde dig sist? - vet inte. tänker inte på vem som rör mej
Kysste dig sist? - privat.
Fick du sms från senast? - ida

HAR DU…

För många vänner? - nej
Tvångstankar? - ja, men inte några ''stora''. såndärna småa bara
Någon annan psykisk sjukdom? - nej
Färgat håret? - ja
Brutit några ben? - ja
Egen dator? - ja
Gjort bort dig rejält? - Ja absolut, hela tiden
Bra självförtroende? - nej :s
Kysst någon? - ja
Sagt jag älskar dig till någon idag? - nej
Blivit kär i någon på nätet? - nej
Dumpat någon? - ja
Blivit dumpad? - ja

HUR...

Går du? - omg, ingen aning. inte nå spec väl ?
Fördriver du tiden? - datorn typ
Mycket pengar har du? - något på 100 + kort
Ofta diskar du? - aldrig typ
Ofta städar du? - då det är råddigt
Ofta träffar du din familj? - varje dag
Mycket äter du? - ganska vanligt väl ? vad vet jag ?!

ÄR DU..

Förstående? - hoppas det
Öppensinnad? - va ?
Arrogant? - va ?
Osäker? - alltid. varje dag, varje timme, varje minut..
Blyg? - alltid
Smart? - klart jag är ?! hahha, nåja.
Sentimental? - om jag är vadå ?
Pratglad? - Ja om jag känner personen jag pratar med. Annars inte.

Namn - Jenna Elin Ingeborg Lind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar