16 december 2011

wish i meant something to you

började dagen med huvudvärk men tog medicin (som jag btw
börjar må illa av) så den for bort.
första timmen var vi och övade till hallen inför julfesten men det
gick nu som det gick (läs: skit)
hade 3 ''vanliga'' timmar och sen hade vi två timmar gymppa och
då ''ledde'' jag och mina tre bästa vänner zumba i typ 15 minuter
och sen fick vi sitta typ se på då sjuorna övade till julfesten.
slött va ? :)
ska till kia idag och tutta med ivf matilda, vet inte om ida kommer
med. men före det ska vi ha filmkväll :)

vem vet, kanske jag bloggar från kias ? :)

tänkte visa ringen jag köpte igår.
kan inte visa resten för det är julklappar ;)
där ser ni föresten lite av mitt är men det är ''starkare''/synligare irl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar