23 december 2011

you don't know

tror jag dör bara av att tänka på gårdagen.
vi var först och äta till portti, redan där var jag sådär halvt
slö. sen for vi hem via mej efter att jag lyckats skicka meddelande
till fel nummer, till rätt nummer och ringt en gång. hämtade
lite saker hemifrån och for till matilda med kia.
vi spelade wii, såg på film, fotade osv.
somnade nångång efter tre tror jag och så vaknade jag lite
före 9 men jag trodde det var natt då ännu :')

idag har jag städat klädskåpet och lite av resten av rummet.

förlåt men jag tänker inte sätta upp några bilder från lågges julfest
för dom blev inte normala.


kia spelar gitarr och jag spelar piano + en av lärarna


det här förklarar egentligen hela kvällen igår ;)


jag då jag spelar wii, jag vann tillochmed :D

























ska senare lägga in lite nya bilder på money som jag fotade idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar