2 oktober 2011

För det första: TACK♥ till alla mina läsare som röstade på min kusin.
Tack, det betyder skitmycket, älskar er ♥

Sen: Första ''skribajuttun'' var jättetråkig. Min första tanke då jag såg
människorna jag växt upp med, min gamla klass, var 'vart är alla andra'.
Har känt dem hela mitt liv som min klass men nu tycker jag att hälften
fattades. Efter ett år tillsammans med den klass vi har nu. Blev riktigt
chockad då jag tänkte på hur snabbt jag slutade tänka på vår gamla klass
som vår klass. Nu vet jag knappt vilka som är från bruke och vilka som
är härifrån.


gamla klassen, då vi gick på ettan typ. (Vem är hon riktigt längst ner,
kom inte på vem det var.)

vår nya klass, förra veckan på lägerskolan.

















Undrar hur allt sku vara nu om vi ännu sku ha gamla klasserna.
Sku allt vara bättre eller sämre. Jag tror jag har det bättre nu,
för jag har ändrat så mycket. Tror inte jag skulle ha blivit den
jag är nu om inte vi sku ha blivit den här nya klassen. Hahha, jag
brukar stå och skratta åt människors miner då de säger något jag
sku ha blivit ''jättenolo'' över för ett år sedan men jag bara skrattar
och säger något lika ''nolot'' tillbaka.

1 kommentar: