12 oktober 2011

if tears could build a stairway and thoughts a memory lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again ♥

tänkte bara berätta att operationen gick bra.
slapp hem redan kl 3. svimmade inte ens den
här gången.
imorgon far jag till mommo och moffa eftersom
jag inte kan släppa ut money då hon behöver +
att jag inte kan laga mat med en hand.
kommer hem då mamma eller pappa slutar
jobbet, tror jag.

på fredagen tror jag nog att jag far till skolan. iaf
till halv 1.
på kvällen far jag till ida om det inte värker för mycket.
vi tänkte att vi först skulle fara till portti och äta och sen
far vi till kauppan och köper något gott och sen far vi till
hon och där blir jag sen och sova. :)

btw, ang. rubriken: en av mina släktingar gick bort igår :'(
kommer sakna henne, har inte ännu fått in i huvudet att jag
aldrig mer kommer få se henne, att hon inte mera finns :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar