17 oktober 2011

min provläsning för idag. det här är resultatet.

Godis eller chocklad?
(tycker egentligen inte om nåndera men ibland då jag
är borta nånstans äter jag nog ändå lite, men aldrig hemma)
Chips eller ostbågar?
Coca cola eller coca cola light
?
Mat eller godis?
Sallad eller sushi?

Med smink eller utan smink?
(skönare utan men har nog oftast lite smink ändå)
Pojkvän eller singel?
Hemmakväll eller utgång?
1 Bästavän eller många bekanta vänner?

(både en bästa vän + andra vänner)
One night stand eller pojkvän?
Rik och olycklig eller lycklig och fattig?
(men såklart både lycklig och rik)
Känd eller inte känd?
Falsk och le eller säga vad du tycker?

(men man vågar ju inte precis alltid säga vad man tycker)

-------------------------------------------------------------

FÖRHÅLLANDEN
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vet inte, kanske
Hur många har du varit kär i? - hmm, 3 tror jag. alltså riktigt påriktigt

OM MIG
Namn? - Jenna
När fyller du år? - December
Några piercingar? - navlen
Vad har du på dig just nu? - chinos, långärmad skjorta, halsduk
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - bli väckt av money och sen ligga där en stund och bara ligga
Vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte, är oftast glad. ögonen kanske. men inte att jag har så dålig syn så jag måste ha glasögon.
Vad är du bra på? - att skratta :')
Vem älskar du mest på denna jorden? - Familj och vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror väl på

VÄNNER
Vem vet allt om dig? - Ingen vet allt men sandra och ida är de som vetat/vet mest om mej.
Vem är den roligaste av dina vänner? - vet inte
Vem är snyggast av dina vänner? - ?
Vem är den du helst har filmkväll med? - Vet inte
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Vet inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar