18 oktober 2011

after all i tried to do, stay away from lovin' you. i'm broken hearted.

idag hade vi engelska prov. hade helt glömt bort det och på
morgonen frågade jag ''när har vi enkkaprovet? på tisdag?''
och dom svarade 'jenna, det är tisdag idag!' ja bara whhaaaaat ?!
men det gick väl helt bra för det, hoppas jag. Fast jag måsta skriva
med vänster så jag undrar om vår lärare kommer kunna läsa det
ens.
idag hade vi också skolfotografering. hela klassen blev fotade ute
och det blåste jättemycket. hahha, mitt hår är säkert fint sen + att
fotografen alltid säger något sjukt så man börjar skratta. -.-
men sen då vi skulle fotas enskilt och kompisfoton så var vi nog
inne. hoppas domdär fotona blev ändå någolunda.

idag ska jag nog bara vara hemma och städa och packa för imorgon
efter skolan bär det av till lappi igen.


outfit och facelook. (kan ju inte sminka mej så bra då jag har handen i
paket.)
jeans - hm ?
topp - jc
kavaj/blazer - hm
+ halsduken jag hade igår - hm


alltså den halsduken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar