29 oktober 2011

girls fall in love with what they hear, boys fall in love with what they see. that's why girls wear make up and boys lie.

kommer lägga upp bilder imorgon, på måndag eller tisdag.
beror på om jag orkar läsa på prov eller om jag sitter vid
datorn ist. ;)

iaf, hade sä jävla roligt. kunde inte vara seriös alls, vi gick och
testade söta hattar och mössor osv.

kom ändå hem med:
• napakoru - bald fellows
• ett par jeans - gina tricot
• en randig skjorta - gina tricot
• en väska - sokos
en födelsedagspresent

 ja, det var väl kanske allt ?! tror jag.

imorgon blir det till fara till kyrkan -.-
har missat massor av gånger som många andra varit på
pga. att jag varit borta så är lite efter med det.
+ att jag måste se igenom vad vi har till moddaprovet.

Tumblr_ltf7erjwol1qkvjbpo1_500_large_172441933_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar