9 oktober 2011

jag vill, jag vill, jag vill.

- till stan
- på bio
- utomlands, typ thailand
- till sverige, till småkusinerna
- och simma med någon vän
- fylla år
- till ekenäs, till den enda svenska musikbutiken jag vet
- ha mopokort
- träffa någon snäll & gullig kille.
- ha massor med pengar
- mopokort & körkort
- träffa moneys syskon
- vara med de personer jag älskar
- shoppa hur mycket jag vill, med mammas och pappas pengar ofc.

jag vill en massa saker just nu, men tiden räcker inte till.
kan inte tiden bara stanna en stund så jag hinner med allt
jag vill innan det är för sent.
har en sånhäääääääääärn lång lista jag behöver med hem från
stan. har bara kläder från förra året typ.
då gick jag omkring i huppari varje dag -.-
då jag ser på vissa av mina kläder jag köpte för ett år sedan tänker
jag 'vad fan tänkte jag där?'.
skulle vilja göra massor av saker men tiden och allt annat
räcker inte till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar