17 oktober 2011

no matter what, you'll never see me cry.

idag gick jag som vanligt och skrattade hela skoldagen igenom.
många människor skulle antagligen beskriva mej som en som alltid
skrattar. fast då jag är nere är jag riktigt ordentligt. är nästan aldrig
bara lite sur. antingen är jag glad eller jätteledsen.
okej, iaf. Idag ska jag nog bara vara hemma och läsa på prov. måste
nog också till bruke en sväng tror jag och handla till lappland.
om inte jag far imorgon, får se.
btw, för er som inte vet kommer jag fara till Lappland igen med familjen
på jakt. Pappa känner nån där så vi ska tydligen och jaga med honom.
kommer väl bli helt roligt, om jag kan gå utan att det tar för sjukt :)

ni får lite bilder idag fotade med webbkameran, bara för att jag är så lat:



chinos+bälte: hm
skjorta (ännu ''rosare'' påriktigt): gina tricot
halsduk: hm ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar