11 september 2011

bara för att jag har tråkigt.

2010:

Hur lång var du ? typ 157 ?
Vem var du kär i ? -
Hade du nån pojkvän ? ja, det tror jag
Vad gjorde du på fritiden ? spelade fotboll, sähly, piano osv
Vem var du med mest ? ?
Har du förändrats mkt ? ja, massor

Nu:Vad har du för hårfärg ? blont ovanpå och brunt (min egen hårfärg) under
Hur lång är du ? 160 typ
Vem är du kär i ? hmm, tänker jag inte berätta, om det ens finns nån ;)
Har du en pojkvän ? nej
Vad brukar du göra på fritiden ? just nu kan jag inte göra så mycket med min fot men sen då jag får igen kommer jag att börja dansa igen, gymma, länka, spela piano osv. + fotboll om det går med min fot
Vem är du med mest ? ida, matilda, kia osv. + flera

har du:Kysst någon ? hmm, nej tror inte det
sovit bredvid någon flicka ? ja
Sovit bredvid någon pojke ? nej

vem ?
skrev du senast till på msn ? vet inte men på fb var det matilda idag
Kramade du senast ? min hund
Ringde dig senast ? vet inte
Gjorde du igår ? vart i kimito på mommos kalas och sen blev det filmkväll här hos oss
Ska du göra imorgon ? skolan och sen vet jag inte
vill du göra just nu ? prata med någon.
åt du senast ? vet inte, vart en tid sedan nu men kanske halspastiller
är näsmast dej som är rosa ? isadora nagellack.

Vad hade du för hårfärg ? olika, mest blont ovanpå och brunt under men hade också helt ljusbrunt en tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar