23 september 2011

you're so fake. barbie is jealous.

igår började jag packa till Lappland men money sprang iväg med allt
jag plockade fram. -.- :)
blev också försenad till pianot typ.
idag, hm hade vi något om norska på moddan för vi ska ju till norge med
klassen också då vi är i lappland. efter timmen pratade jag och ida både
norska, svenska, finska och engelska.. det var nog bara vi själva som
förstod vad vi sade, om ens det.
på kemin hittade vi bilder på en massa människor i tidningar. Jag var
en såhääääär tjock säl och jag dödade sandra som låg under. sen var jag
riktigt lycklig på en annan bild där sandra låg död bredvid mej.

imorgon på morgonen åker jag till västanfjärd och får håret färgat och klippt
sen kommer jag hem och packar det sista och på kvällen 7-tiden hoppar
vi på bussen till Lapplaaaand :)
Tumblr_lryvz1qmel1qdambjo1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar