15 september 2011

kopierat från paow.se

VEM
Vem är i rummet med dig? money, min lilla hund :)
Vem fick du senaste sms av? ?
Vem tänker du på nu? privat ;)
Vem pratade du senast i telefon med? mamma tror jag
Vems hus var du senast i? hus ? vet inte
Vem önskar du var med dig nu? privat ;)
Vem är din favoritsläkting? alla, kan inte välja nån :)

VAR
Var är din mobiltelefon? här bredvid mej
Var handlar du mest? hmm, kanske h&m ?!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? från någon sportbutik typ
Var åkte du senast bil? från bruke hem

VAD

Vad åt du senast? en smörgås
Vad drack du senast? saft
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? ett glas
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? rosa, svart och vitt typ
Vilken film såg du senast? nån step up tror jag
Vad hör du just nu? regnet och mamma som pratar i telefonen

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? jo
Hånglat på en bio? tror inte det faktiskt
Hånglat i skogen? vet inte
Tyckt att din kusin är het? hahha, nej (shhhh!)
Sovit naken? nej
Kört över hastighetengränsen? nej
Målat om ditt rum? nej, men ska göra det då jag ändrar om tror jag
Dansat framför en spegel? all the time
Fått hicka? JA !
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? nej, eller jo men bara på skämt
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej
Varit i slagsmål? nep
Smugit ur ditt hus? nej, men............ ja, kan inte berätta det tror jag ;)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja, ofta. alltför ofta enligt mej .
Hånglat med en främling? nej, men nästan. hahha
Älskar eller saknar någon nu? ja, både och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar