7 september 2011

kan man bli vackrare ? perfekta människa !! <3
Av emilia

va ha vi tala om nu då??? ;)
Av Anonymthere's a light that never goes out. på 2011-09-06

svar till emilia: jo man kan nog, mycket också :)
svar till ida: jag kommer inte mer ihåg ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag var jag i skolan som vanligt. blev lite försen till matten för jag skrattade så
mycket att jag fick astma anfall och blev helt yr. fast vår lärare sa inte något, nån hade
väl berättat vad jag höll på med.
då mamma och pappa kommer hem från ´länken med money ska mamma och jag till
butiken tror jag och sen ska jag kommendera till mamma vad hon ska städa i mitt rum. (a)

2 kommentarer:

  1. Hahha konstigt att du glömt någå xD o vi sa faktist int åt adde någå fö han yra i runt rumme o tala någå me tutte o linus o otto så han veta inget ;)

    SvaraRadera