8 september 2011

frågor..

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Saknar du någon speciell person? ja :(
Har du svårt för att bli kär? förut hade jag inte det men nu: ja
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? idag tror jag..

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: hm, njaää
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? mm
Gjort något du verkligen ångrar? ja :(
Åkt ambulans? Jo
Gjort nåt olagligt? vet inte
Fått din mamma att gråta? inte tror jag det
Slagit ner någon? nej, eller bara ellinor
Skämts över dina föräldrar? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? jo
Tar du droger? nej
Dricker du? nej
Vad hatar du verkligen? ..........
Är du ensam nu? ja, men int i huset, bara ensam i mitt rum

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag
Du delade en dricka med? ?
Du gick på bio med? omg, mamma, pappa, ellinor kanske på just go with it
Sa någonting till dig och vad var det? magnus: hej

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? Ja

vet inte
När kramade du någon sist? idag tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar