14 september 2011

why do i just love these guys who i know i'll never get ?

eftersom jag har jättetråkigt just nu ska jag berätta lite saker som ni kanske inte visste om mej:

1. It's like I just fall for bad boys eller såna jag vet jag aldrig kommer få. alltså såna jag känner lite menvet ändå att jag aldrig kommer få dem. stör mej verkligen på det. but that's a thing you can't do
anything about, right ?

2. jag är väldigt blyg, vilket folk ibland kan ta som att man är sur, arg eller inte tycker om personerna
runt en. runt mina vänner är jag förstås inte lika blyg men fast mina vänner är runt mej med många
andra människor så vill jag nog inte direkt uppna munnen alls. det är jätte jobbigt och det är verkligen
något jag skulle vlija slippa.

3. jag har en väldigt konstig humor. det är bara mina närmaste vänner och min pappa som förstår den.
många förstår inte sej alls på den och då tror de väl att jag är helt sjuk i huvudet typ, hahha :)

-------------------------------------------------------------------------------------

vad säger ni, vill ni att jag ska skriva om sån härnt mera ? :) kommentera och berätta till mej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar