1 september 2011

there's a light that never goes out.

DAGENS KLÄDSEL: svarta jeans - cubus, wesc t-skjorta - oneway
DAGENS SMINK: helt vanligt typ
DAGENS FRISYR: vanlig
DAGENS HÄNDELSE: se dagens roligaste
DAGENS LÅT: flera
DAGENS PLANER: spela piano, film, osv
DAGENS SAKNAD: du♥
DAGENS DUMMASTE:
DAGENS DROG: coca cola
DAGENS ROLIGASTE: då jag och ida råkade prata om en sak för högt och alla andra bara OMG ! :) & då christoffer sku översätta ett ord från finska till svenska och det blev ett ord som inte ens finns x)
DAGENS FAVORIT: ?
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: ganska glad, men stressar mej ändå på det mesta
DAGENS ORD: vanlig

imorgon åker jag iväg till kimito halv 2 och sen far jag till norrskata direkt därifrån.
ska försöka blogga lite via min telefon för jag kan ju inte ändå va ute på det sättet.


ignorera tack .


1 kommentar: