23 november 2011

dag 2 - 3 (9 saker om mej själv & 8 sätt att vinna mitt hjärta)

dag 2:
1. Jag är väldigt blyg och osäker
2. Jag älskar musik
3. Jag gillar inte godis, glass osv.
4. Jag har väldens sämsta humor
5. Jag är livrädd att bli instängd i ett litet rum
6. Folk får inte heller stå för nära mej, alltså som en ring runt mej
7. Jag är lite mörkrädd, inte mycket men lite :)
8. Varje kväll ligger jag i sängen och tänker en lång stund före jag somnar
9. Jag måste ta medicin för att kunna sova.

dag 3:
1.Var dej själv
2. Le mot mej
3. Visa att du bryr dej
4. Var snäll, ïnte bara mot mej utan mot alla
5. Visa att det är mej du tycker om, gör inte samma sak med nån annan tillika
6. Prata med mej
7. Prata med dina vänner om mej, men inte för mycket för det blir bara nolot
8. Om du inte vågar irl kan du ju börja skicka meddelanden till mej eller via fb, ja vad som helst typ
9. Våga visa vad du kan & fråga saker av mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar