9 november 2011

good feeling

gud så skönt att kunna springa igen. har verkligen saknat det.

under förra våren/början av sommaren steg en från hesa på min
tå under en kupp så sedan dess har jag varken kunnat springa eller
spela fotboll. ingen av er har väl missat att jag föll med cykeln med
sandra för ett och ½ år sedan. då gick den av och alla läkaren var
jävla dåliga. ingen märkte att det var något fel, flera sade att den
var helt som den skulle fast den värkte hela tiden, en satte dit säkert
tio sprutor som allt bara blev värre av osv.

tillsist hittade en läkare felet (3 lösa benbitar) och jag blev opererad.
tydligen en ganska stor operation.
gick ju på kryckor typ jättelänge tidigare i höst och nu börjar den
äntligen bli lite bättre.
fast där finns närver som är fel. (jag känner inte om det är varmt eller
kallt, den kan kännas iskall fast den är kokhet)
jag kan inte alls böja den neråt.

är också osäker ifall jag kan fortsätta spela fotboll eftersom varje
liten stöt mot tån tar sjukt.
passar dessutom ofta med vänster (och skjuter med höger) så det
är ett litet problem.
men springa går, och dansa också. är så jävla stolt över det redan :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar