4 november 2011

i never meant it that way.

Det finns alltid lite ärlighet bakom ”jag skojar bara”.
Lite kunskap bakom ”jag vet inte”.
Lite känslor bakom ”jag bryr mig inte”
och lite smärta bakom ”det är lugnt”.
 
skoldagen idag var så lätt det bara kan bli.
första timmen talade vi bara något smått om bigen
andra timmen såg vi på en sählymatch
tredje timmen gjorde vi ett experiment
fjärde timmen läste jag lite i en bok
femte och sjätte timmen hade vi gymppa och vi
fick göra lite vad vi ville.
nice huh ? :)
 
kom hem med vainiobussen och for direkt från korset
på en halv/en timmes länk med pappa och money.
 
kommer väl inte göra något speciellt ikväll. vara hemma typ.
 
idag far 2 vänner till sverige så ha det bra ♥
 
imorgon far jag till kyrkan och direkt efter det kommer kia
hit och så blir hon hit och sova. ♥
 

en bild från Lappland. vet inte vem som fotat. det är iaf fotat i Levi.
hahha, ignorara minen tack !


från Lappland (Ranua zoo). vet inte vem som fotat det här heller.


också från Lappland. vet inte heller vem som fotat det här.

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar