8 november 2011

music in my ♥

sitter och laddar ner lite musik till mina länkar & gympass
osv. eller ja, egentligen till allt.

musik har alltid hört till mitt liv. ren då jag var under ett år
satt pappa och sjöng för mej. då jag var 3 kunde jag flera
barnsånger & vi höll på och sjöng varje kväll tills jag började på
2:an. då började jag spela piano, egentligen mest för jag tyckte så
mycket om då pappa och faffa spelade så tänkte jag att det där
vill jag också kunna. (pappa spelar gitarr och faffa han spelar..
ja, det mesta. tex piano, gitarr, fiol, dragspel osv. + att faffa
har skrivit 2 hela böcker med egen musik som kommit ut.
en av han sånger finns tom i skolmusikböckerna)
sen har ju jag och sandra dansat ända sen vi var typ 4.

och ni vet ju nu har jag slutat dansen men har alltid viljat börja pånytt
(inte balett/''modern'' dans utan mer sånt 'roligare') så nu har jag bestämt
att jag ska börja zumba. piano spelar jag ännu och
ibland för jag betalt då jag spelar på olika ställen, typ upp till hundra €.
och så får jag ju privat pianolektioner.

där fick ni veta lite som vissa av er kanske inte redan visste. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar