4 november 2011

friendship isn't about who you have known the longest, it's about who came and never left your side ♥

satte just och läste min blogg från då jag gick på 6:an.
alltså seriöst, vad fan tänkte jag med ? :o
det är ju helt sjukt !

----------------------------------------------

saknar er så helvete. vet inte när jag kommer få
se er nästa gång. önskar vi skulle kunna ligga i
våra sovsäckar och prata hela nätterna. att vi kunde
göra allt tillsammans men det kommer aldrig hända.
ni bor här och jag bor här. fanfanfan.
varje gång jag tänker på er önskar jag att vi skulle
bo närmare varann. att vi skulle träffas oftare.



jag vet att den här visas ganska ofta men kommer nog
aldrig glömma den här kvällen. det var nog en av dom förjävligaste
kvällarna i mitt liv. då iaf. nu tror jag inte det här kommer hända för jag
har ändrat så mycket och
ifall det nu sku göra det så sku jag inte ta det lika hårt.
skulle fixa det på ett bättre sätt än jag gjorde det då.
sandra, kommer du ihåg den här kvällen ännu du ? :)


1 kommentar: