2 november 2011

people like you are the reason why we have middle fingers.

idag var jag jätteslö i skolan. skrattade åt typ allt.
blev biten i näsan också. tack ida :')
hahha, bara så ni vet: alla jag ser sådär ganska ofta i skolan
eller annars:
ta inget seriöst som kommer från min mun då jag är slö !
är typ alltid slö på onsdagar ?! vet inte varför men det är
så, på nåt konstigt sätt.
mommo och moffa och mina kusiner, vanessa och felicia
var här då jag kom hem. sötisar.
mommo hjälpte mej med en sak till 'min egen historia'.
nu ska jag ta och göra läxor & läsa lite på finska förhöret vi
har imorgon.


















Vad tycker ni, passar jag bättre med eller utan glasögon ? Kommentera och berätta vad ni tycker :)
inte de bästa bilderna precis, de är fotade med webbkameran före vi for till stan i lördags.
själv vet jag faktiskt inte om jag passar bättre med eller utan.

1 kommentar:

  1. Hejj du passar bättre MED glasögon :)
    ps. Bra blogg <3
    // Melo

    SvaraRadera