23 november 2011

i could never lie to you cuz you know me too good.

Ja, skulle ju berätta om vad som hände igår.
Då vi kom till Åbo for vi till min handläkare
som tyckte att handen såg helt bra ut, tror jag ivf.
Sen var jag på fysioterapi och där sa hon att tån såg
liite bättre ut men ändå var den inte på långa vägar bra
& handen tyckte hon såg bra ut. Att jag har den bättre
än typ alla andra som varit med om handoperationer.
(tack piano:)

Var sen också till kameraboden där vi köpte en systemkamera :)
Vi känner de som äger butiken ganska bra så vi blev där efter stängningen
och pratade lite, åt pepparkakor och så fick jag deras lösenord till nätet.
Var också via skanssi men jag tror inte att jag köpte nåt där.

Idag tänkte jag fara på länk men det regnar nu så tror inte att jag far
nu heller. Blir hemma ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar