18 november 2011

yes, i make mistakes. so do you, bitch.

Breaking dawn var faktiskt riktigt bra. :)
läängtar tills andra delen kommer ut, är ju
skitlänge tills det...
Det värsta var nog hur det sluta, hatar då filmer
slutar sådär. ui, det värsta som finns.
Iallafall så var Madde här då jag kom hem och
sku sova här övernatt och nu sitter hon och
ellinor óch ser på harry potter.

jag tänker bara ta det lugnt idag, gå i mjukiskläder
och se på film osv :)
har inga läxor heller jag behöver göra.





















hittade lite gamla bilder på money, härrigud hon har ändrat, kommer inte ens ihåg
att hon varit sådär liten som på de två första. nu vet jag inte ens om jag skulle
klara av att ha henne i famnen.. just nu ligger min sötis här bredvid mej och sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar