3 januari 2012

-

Vilken svordom använder du mest?
oj, ingen aning 
Äger du en iPod?
nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
inget just nu men det beror på
Hur många resväskor äger du?
2 stora egna men sen har vi typ 10 till
Använder du flip-flops?
nja, förut men inte mera
Var köper du dina matvaror ifrån?
Jag brukar inte köpa sånt, mammas uppgift ;) men hon köper väl från s-market/sale typ
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror på vilket humör jag är på och med vem jag är
Vilken var den senaste filmen du såg?
oc, fast det är en tvserie.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
vänner
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ingen aning, kläder säkert.
Har någon någonsin kallat dig lat?
ja ofta, pappa tycker att bruno mars the lazy song är riktigt som om jag skulle säga det :')
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
ja, nästan varje kväll. men ingen medicinmedicin utan bara mer av ett ämne som ren finns i kroppen el nåt sånt.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
ingenting
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, ganska så många :)
När var senast någon stötte på dig?
no comments ;)
Vad åt du till middag senast?
kommer inte ihåg :')
Använder du huvtröjor?
alltså är det som en huppari ? isåfall ja annars ingen aning :)
Kan du vissla?
Näej
Vem var den senaste som ringde dig?
ingen aning, orkar inte kolla
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
vet inte
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, typ mumin och sånt :')
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
är skanssi närmast ? vet inte, och ingen aning hur stort det är
Hur många syskon har du?
en syster
Är du blyg inför det motsatta könet?
noup
Vilken film kan du alla replikerna till?
har kunnat mean girls men vet inte om jag kan den mera, säkert andra också men ork inte fundera
Äger du några band t-shirts?
nej , tror inte det
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
8 tror jag
Läser du för skojs skull?
Ja ibland
Pratar du några andra språk?
Engelska och finska men pratar helst inte så mycket.
Diskar du din egen disk?
Näej, mamma gör det ist (a)
Har du gråtit offentligt?
Jep
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
nja, ibland.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
kanske, eller nej. eller jag vet inte
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?ja (a) skulle vara för blyg för att fråga själv ;)
Kan du kasta macka?
Nej
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
Någonting gott att äta, dricka och bra sällskap.
Vad har du för väder?
äckligt
Gillar du att flyga?
-
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
rolig, snäll osv
När sov du senast på golvet?
hos matilda tror jag
Gillar du din boende-situation?
ibland
Vilken är din mammas hemstad?
kimito, eller det är nu ingen stad men ivf
Din pappas hemstad?
norrskata, ingen stad det heller men.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag behöver inte sova någonting alls för att fungera, typ 0-2 h men är nog ganska trött då
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland
Vilken är din favoritfrukt?
vindruvor, är allergisk för alla andra förutom banan men det äter jag inte ;)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej, inte alls. kollar inte ens
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
15
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, alltså jag tycker om att stava rätt i bloggen och i skolan och så. Men sedan i chatt, sms och så brukar jag skita totalt i spåket och förkorta, hitta på eget språk, blanda in andra språk osv :)
Tror du på liv på andra planeter?
vet inte, visst kan det säkert va men hur skulle jag kunna veta
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
mamma för typ en halv timme sen. är fortfarande arg.
Vad var det senaste du åt?
en smörgås
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
antar att det beror på personen. kan komma bra överens med båda men också inte
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning. tänkte bli och heta Antonia först men det är allt jag vet
Gillar du senap?
Usch nej, är dessutom allergisk
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
skulle vara roligt att testa men vet inte om jag skulle våga
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Hmm... Alltså ingen aning mera. men för en tid sen såg jag en film där huvudpersonen var typ exakt som mej. kommer inte ihåg vad filmen hette mer.
Tycker du om att krama folk?
Jau.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar