29 januari 2012

everything i do reminds me of you

kia skickade igår morse till mig och frågade om jag och money ville komma till henne
och dexi eftersom de var ensamma hemma.
så jag och money gick till genböle så att money och dexi skulle få leka lite och jag och
kia prata. sen for jag, kia och money hem till mig för jag skulle ha skrinnskor osv och så
körde pappa oss ner till bruke. vi skrann där i rinken typ 2 h ?!
och så kom vi på att jag skulle fara till kia och sova, vilket jag gjorde. vi åt hos oss och
så for vi till kia.
vi såg på filmer och pratade lite typ och sen på morgonen duschade jag och lagade mig
färdig hos kia och så åt vi och såg nästan en hel film.
(osammanhängande och tråkig text! )

nu ska jag snart fara till kyrkan. skriver säkert mer ännu idag efter att jag kommit hem.

2 minuter sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar