5 januari 2012

things ends but memories lasts forever.

  BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: ja
Sova: ja
Drömma mardrömmar: nej, men gjorde ibland då jag var liten. nu börjar jag ibland
morgonen med att gapskratta åt mina drömmar :')
Klä dig i svart: ja, men inte helt svart
Gå till kyrkan: inte om jag skulle få välja. men är illa tvungen eftersom jag blir konfirmerad i sommar
Gå i skolan: jaa
Ljuga: ibland
Hata folk: njaa..
Lita på folk: nej, har ganska svårt att lita på någon. visst finns det någon men det är inte många

Saknar du: många
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: money
Vill du slå: ingen
Pussade dig sist: vet inte
Vill du kittla: don't know
Kramade du sist: min hund :)
Vill du prata med: många
Skrek du på sist: mamma/ellinor
Vill du vara som: mig själv.
Sårade dig sist: tänker inte skriva det hit.
Gjorde dig riktigt glad senast: matilda igår :') jag blev jätteslö tillsist :)
Fick du sms från senast: orkar inte kolla (a)

HAR DU:
För många vänner: tycker inte man kan ha för många
Flickvän: nej
Någon fysisk sjukdom: ja
Färgat håret: ja
Några piercings: ja, i öronen (3st) och en i naveln
Egen dator: ja
Bra självförtroende: nja, nej
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag och menat det: nej
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: jepp
Velat vara otrogen: nej
Varit otrogen: nej
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: ja, men ingen längre tid
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Svarar du i telefonen: moin/moi/hej/hej de e jenna/halojj!/jaa... osv. beror helt på vem det är
Fördriver du tiden: är med vänner, är vid datan, ser på tv, fixar mej osv :)
Mycket pengar har du: tillräckligt
Tjänar du pengar: nej
Ofta bäddar du sängen: ibland, inte så värst ofta
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: då det behövs, men bara mitt eget rum
många stör du dig på: ganska många
Ofta träffar du din familj: typ varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: jo, alla blir väl något
På rymdvarelser: vet inte, nu finns det kanske ?! eller sen inte ? don't know
Att folk tycker om dig: fråga dom ;)
På ett liv efter detta: njaa..
Att fiskar kan tänka: ja, men inte lika som vi
Att du kommer leva länge: vet inte, får väl se det sen

VÄLJ:
Katt eller hund: hund.
Vit eller svart: båda
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land.
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik !
Bok eller film: film

VEM:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar