9 januari 2012

lista

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mina vänner
3. Hur lång är du? vet inte, typ líte mer än 160. har inte mätt mej på länge
4. Vilken är den senaste filmen du sett? oj, vet inte vad den hette men orkade inte se hela

5. Vem ringde du senast? orkar inte se. mamma kanske
6. Vem ringde dig senast? orkar inte se
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? orkar fortfarande inte kolla men något från matilda tror jag
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, men sms går väl lika bra
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? för typ en halv timme sen
11. Vilken ögonfärg har du? typ blå med lite grönt och grått i .
12. När vaknade du i dag? halv 7 för jag skulle duscha och mamma skulle fara lite tidigare
13. Vilken är din favoritjulsång? ingen. gillar inte julsånger men typ mistletoe
14. Vilken är din favoritplats? vid nån strand typ. men det beror på sällskapet
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte, beror på sällskapet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? då är jag 24 år. vet inte, har inte funderat på nåt sånt ännu
17. Vad skrämde dig om natten som barn? själva mörkret :) men också typ ifall det skulle komma nån in
i huset18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? mina vänner då de blir slöa. de är helt sjuka då :')
19. Hur stor är din säng? en och halv persons men vet inte exakt hur stor den är
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med, alltså typ t-skjorta och sånt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 + 3 extra dynor som jag slänger iväg då jag ska sova :)23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? ingen, har bara bott på kimitoön25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor/barfota ute, annars strumpor. vad var det där för fråga ? :')
26. Är du social? nja, inte så värst. eller med nån jag känner/aldrig har sett och som jag vet att jag aldrig kommer se igen. men annars inte
27. Vilken är din favoritglass? Gillar inte glass
28. Vilken är din favoritefterrätt? äter typ aldrig efterrätt29. Tycker du om kinamat? är allergisk så har aldrig smakat med alla kryddor osv
30. Tycker du om kaffe? nej, usch. värsta som finns
31. Vad dricker du till frukost? olika
32. Sover du på någon särskild sida? näe, vad som känns bekvämt bara men oftast på mage.
33. Kan du spela poker? näe
34. Tycker du om att mysa/kela? hihi, jaaa (a) :)
35. Är du en beroendemänniska? Vad är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? tror inte det
37. Vill du ha barn? ja, tror det men inte nu. absolut inte nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och finska men gillar inte att prata och är inte bra
på det :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja, 2 gånger ivf
40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet tror jag. fast bassäng går också
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder osv.
42. Äger du dyrbara smycken? nja, inte så farligt men alla tillsammans blir väl rätt mycket antar jag.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? glee ! typ.
44. Kan du rulla med tungan? nej
45. Vem är den roligaste människan du känner? kan skratta åt nästan vad som helst. så alla mina vänner
är jätteroliga. men ***** antar jag, fast träffar inte den personen så ofta som jag skulle vilja.


46. Sover du med gosedjur? nej
47. Vad har du för ringsignal? how to love tror jag
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, nånstans
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min dyna format som ett hjärta. fick den av robert på sexan :)
50. Flirtar du mycket? nej, är ganska blyg. önskar att jag inte sku vara det, det är verkligen jobbigt :s
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  nej, har inte så mycket att köra för fort med.. ännu.
53. Vilken var den senaste boken du läste ? p.s. jag älskar dig54. Läser du någon dagstidning? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? frida tror jag att kommer ännu hem till oss ?!
56. Dansar du i bilen? nej
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? voice tror jag. eller vet inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? två ackord som jag skulle ta reda på hur man spelar
59. När var du i kyrkan senast? oj, var ganska länge sen nu. borde fara så jag får flera ''skribagånger''
60. Är du lycklig? njaa, imellanåt tror jag att jag är det men nästa sekund är allt skit. så nej inte riktigt.
men nästan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar