15 januari 2012

orkar inte mer

jag har insett att min senaste kyss var... konstig. hahha :')
jag lyssnar på... hur alla jomar utanför mitt rum just nu
jag pratar... svenska
jag tycker om... människor som är sej själva
min bästa vän är... ida
min första riktiga kyss... oj, vet inte hur jag ska ränka det. hihi
jag avskyr när folk frågar... varför, är skitdålig på att förklara så därför blir det alltid jobbigt och
det kan se ut som om jag skulle ljuga fast jag egentligen bara funderar hur jag ska förklara :s
kärleken är... både bra och dålig
jag gillar att... få som jag vill (a), skratta, vara med mina vänner osv
jag kommer alltid att... heta jenna
Jag är hemligt förälskad i... -----
Sist jag grät var... oj, ingen aning. var skitlänge sedan.
Min mobiltelefon är... svart
När jag vaknar på morgonen... är jag trött och arg på väckarklockan.
Innan jag går och lägger mig.. ligger jag och tänker på olika saker.
just nu tänker jag på... vad jag ska skriva
Bebisar är.. gulliga
Idag har jag.. inte gjort nånting
ikväll ska jag... säkert se på film
I morgon kommer jag... att vara i skolan
Jag vill verkligen... ha en pojkvän, hihi :)

-----

kommer nog inte göra nånting idag, spela piano laga läxor och sånt.
och se på film.
har inte nåt att blogga om och kan inte fota heller för tror pappa tog med
kameran då han for imorse.

men flera tror inte på att jag har haft rak pannlugg.
well, varför har jag då här rak pannlugg ?

okej snälla ignorera allt förutom pannluggen. syns inte så
bra men jag hade faktiskt rak där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar